Sieťový marketing nie je perfektný, je iba lepší


Ste nekľudný? Ste nespokojný? Máte pocit, že musí existovať lepší spôsob, ako pracovať a zarábať peniaze na živobytie?

Dobrá správa je: existuje lepší spôsob, ale je odlišný od toho, ktorý ste sa učili v škole. Dovoľte mi, aby som to vysvetlil.

Zahrajme si jednu hru. Pomohli by ste mi vytvoriť perfektné podnikanie, ktoré by ste chceli mať a prípadne veci, ktorým by sa radi v podnikaní vyhnuli?

Taký zoznam je vždy veľmi zaujímavý. Ak by sme teraz boli spolu osobne, urobil by som taký zoznam s vami. Ale pretože nie sme spolu, dovoľte mi, aby som zhrnul to, čo mi hovorili ľudia, keď tvorili, to čo mu rád hovorím zoznam perfektnej kariéry.

Ľudia väčšinou začali vymenúvať veci, ktoré nechcú:

– Žiadny šéf

– Žiadne dochádzanie

– Žiadny budíček

– Žiadny zamestnanci

– Žiadna politika

– Žiadne kompromisy

– Žiadna diskriminácia

– Žiadne požiadavky na vzdelanie

A potom, ak ľudia začnú využívať svoju predstavivosť viac pozitívne, začnú si predstavovať nejaké kladné atribúty:

– Niečo pozitívne

– Skvelý produkt alebo služba

– Neobmedzený príjem

– Dodatočný príjem

– Byť rád s ľuďmi, s ktorými pracujem

– Časová nezávislosť

– Niečo zmysluplné

– Osobný rast

– Veľa výhod a benefitov

– Medzinárodné

– Prispievanie na dobré veci

– Nízke riziko

– Nízke vstupné náklady

– Nepodliehajúce výkyvom ekonomiky

– Daňové výhody

– Zábava!

A teraz by ste mohli dodať aj vy zopár svojich požiadaviek. Ale zhodneme sa, že toto je slušný začiatok? Predstavte si, že si môžete užívať svoju kariéru so všetkými týmito atribútmi!

Všetky zamestnania, ktoré poznám, patria do jednej alebo viacerých týchto kategórií:

– Manuálne práce

– Administratívne práce

– Predaj a obchod

– Tradičné vlastníctvo firmy

– Investovanie

Manuálne práce

Wikipédia definuje manuálnu prácu takto: “pracovník vykonáva manuálnu prácu a je členom pracovnej skupiny.”

Moja definícia manuálneho pracovníka je taká, že je to niekto, kto pracuje, aby niečo opravil, upratal, postavil, alebo robil servis niečoho, či poskytoval službu niekomu. Vo svojom živote som už pracoval v mnohých manuálnych profesiách. A každý, kto sa kedy ocitne v tomto pracovnom odvetví, má určitú spokojnosť s dobre vykonanej práce.

Ale teraz prichádza dôležitá otázka: môže manuálny pracovník povedať, že to je perfektná kariéra? Odpoveď znie nie. Určite, môže prispieť niektorými atribútmi. Môže mať skvelý produkt a nízke vstupné náklady, alebo ľubovoľný počet ďalších jednotlivých položiek na zozname. Ale ak sa skutočne zamyslíte, manuálna práca vás nemôže dostať tam, kde chcete byť. Nie je možná perfektná kariéra.

Administratívne práce

Tak to definuje administratívnu prácu Wikipédia:

“termín úradník odkazuje na osobu, ktorá vykonáva profesionálnu, manažérsku alebo administratívnu prácu, na rozdiel od robotníka, ktorého práca vyžaduje manuálnu prácu. Typicky úradnícke práce sú robené v kancelárií.

Mojou definíciou je to človek, ktorého zamestnáva niekto iný, aby vykonával inú prácu, ako je práca manuálna alebo predaj.

Mnoho ľudí si vyberie kariéru administratíve, pretože je to jedna z najviac spoločensky akceptovaných a prijateľných možností. Je už dlho považovaná za bezpečnú voľbu prinášajúcu istoty. To sa ale v poslednej dobe mení. Doba nevyslovenej zmluvy, že pokiaľ ste lojálny k spoločnosti, bude spoločnosťou lojálna k vám, je dávno preč.

Za svoju pracovnú prax som bol aj pracovníkom v administratíve. Podľa mojich skúsenosti sú dva typy ľudí, ktorí vykonávajú tento druh práce: úspešní ľudia, smerujúci hore a tí, ktorí sa len schovávajú.

Tí, ktorí smerujú hore, sú ľudia, ktorí chcú pracovať na plný výkon. Sú ctižiadostiví, motivovaní a aktívni. Majú veľa nápadov a chcú sa na korporátnom rebríčku posúvať hore, čo sú samozrejme skvelé vlastnosti. Ale sú tu aj nevýhody.

Akonáhle sa človek rozhodne byť ctižiadostivý a úspešný, stane sa terčom. Jeho šéf ho vníma ako niekoho, kto môže ohroziť jeho pozíciu, takže sa do ňho triafa a šliape po jeho povesti. Jeho kolegovia ho vidia ako niekoho, kto ich strápni alebo znemožní ich povýšenie, takže sa všemožne snažia podkopať jeho dosiahnuté úspechy.

Takže, aby človek zostal ctižiadostivým a prežil v tomto nehostinnom prostredí, musí sa naučiť, vynikať v niečom, čo nesúvisí s jeho výkonnosťou – a tým je politika. Musí sa naučiť, ako preplávať svetom politiky zrážaním svojich protivníkov a otužovaním vzťahov s vplyvnými ľuďmi. Skutočnosťou je, že niektorí najúspešnejší ľudia v korporátnom svete nie sú vôbec tí ctižiadostiví a snaživí. Sú len dobrými politikmi.

Teraz sa pozrime na tých, ktorí sa schovávajú.

Títo ľudia nenávidia politiku, ale stále potrebujú prácu. Naučia sa, ako nebyť ctižiadostivými snaživcami. Nevystupujú z davu. Nehovoria na mítingoch. Neprinášajú nové nápady. Schovávajú sa. Majú hlavu sklonenú a robia to, čo sa im povie. Robia len tak, aby sa o nich nehovorilo negatívne. Prežívajú.

A takto to funguje už celé desaťročia. Ale v novej ekonomike je čím viac, tým náročnejšie sa schovávať. A ľuďom rýchlo ubieha čas.

Takže späť k nášmu zoznamu perfektnej kariéry: môže človek v administratíve prispieť na zoznam perfektnej kariéry? Opäť platí, že jasná odpoveď znie nie. Určite nie v mnohých oblastiach.

 

Predaj

Niektorí ľudia sa rozhodnú nebyť zamestnancami a vstúpia do kariéry v oblasti predaja. To je určite odvážnejšie, pretože predajci - obchodníci sú zvyčajne platení za výkon namiesto hodinovej mzdy.

Poznám mnoho predajcov. Počas mojej kariéry som si všimol jedného spoločného znaku. Typický obchodník má určité obdobie, kedy ide všetko hladko. Všetko, čoho sa dotknú, sa mení na zlato a zarábajú skutočne slušné peniaze. Akonáhle sa toto stane, takmer vždy narastie aj ich životný štýl, primeraný tejto úrovne príjmov. Kúpia si nový dom, kúpia si nové autá, dajú svoje deti do lepších škôl, kúpia si druhý dom na rekreáciu, chodia častejšie na dovolenky. Nejaký čas ide všetko výborne.

A potom sa niečo zmení. Firma zmení systém odmeňovania, ich región sa zmenší, objaví sa konkurencia, prídu o najlepšieho zákazníka, ekonomika ide do krízy, nové technológie znižujú hodnotu ich ponuky alebo vďaka vládnym nariadeniam nastanú zmeny v ich oblasti. To je len niekoľko príkladov. Existujú stovky ďalších dôvodov, prečo by sa svet obchodníka mohol a pravdepodobne sa aj tak stane skomplikovať.

Keď toto nastane, s veľkým životným štýlom, ktorý si nastavili, a terajšími 40-timi pracovnými hodinami týždne, sa nedajú zaplatiť všetky účty. Tak začal pracovať viac – 50 h týždenne, a potom 60 h týždenne. A potom 70 h týždenne. A potom sa ich život scvrkne. Áno, majú veľa vecí, ale nemajú čas si ich vychutnávať.

Ďalšiu výzvu v kariére obchodníka je, bez ohľadu na to, ako sa mu darí, že každý nový deň začína od nuly. Môže byť únavné žiť pod takým tlakom dlhú dobu.

Môže kariéra v predaji a obchode platiť účty? Určite áno. Ale môže prispieť k perfektnej kariére, ako sme si ju popísali vyššie? Opäť platí, že odpoveď je nie.

 

Tradičné vlastníctvo firmy

Niektorí ľudia sa rozhodnú pro svoj veľký sen - vybudovať svoju vlastnú firmu, v ktorej sú šéfmi a všetko riadia. Je to vzrušujúci nápad, však?

Tu výsledná realita väčšiny ľudí:

1. krok: použijú svoje celoživotné úspory, zadĺžia sa a požičajú si veľa peňazí od rodiny a priateľov, aby mohli začať.

2. krok: viac sa zadlžujú vo forme lízingov, úverov a osobných pôžičiek všade, kam sa pozrú.

3. krok: namiesto toho, aby sa zamerali na to, v čom sú dobrí (povedzme, že by boli skvelí obchodníci a rozhodli sa založiť vlastné podnikanie), musia sa stať všetkým pre všetkých ľudí. Stanú sa advokátmi pre právne záležitosti, úradníkmi, účtovníkmi pre finančné záležitosti, opatrovateľkami pre záležitosti svojich zamestnancov, vyjednávačmi pre nákup, vymáhačmi nesplatených faktúr, marketingovými stratégmi pre efektívnu reklamu. Dokonca vynášajú odpadky. Robia všetko okrem obchodu, v ktorom vynikali.

4. Krok: majú problémy. Namiesto toho, aby vlastnili firmu, firma vlastní ich. Prví prichádzajú do práce a poslední z práce odchádzajú. A potom, čo všetci ostatní dostanú zaplatené, možno prinesú domov dosť peňazí na zaplatenie svojich vlastných účtov a dlhov ktoré vznikli, aby mohli vôbec začať podnikať.

5. Krok: potom uspejú alebo neuspejú. Buď sa im zadarí a ich podnikanie je úspešné alebo sa im to nepodarí a v mnohých prípadoch dávajú návrh na konkurz a vrátia sa späť do zamestnania alebo práce v obchode. A ak sú aj úspešní, väčšinou to znamená dlhú pracovnú dobu na celý život a veľa stresu.

 

Investor

Posledná kategória zo spôsobov ako v dnešnom svete zarábať na živobytie, je byť investorom. A čo je potrebné aby ste sa stali investormi? Peniaze, však? Pokial nemáte veľa peňazí, bude veľmi obtiažné zarábať na živobytie z návratnosti svojich investícii. Najmä ak sa budete snažiť byt konzervatívny, aby ste znížili riziko straty.

Ale povedzme, že peniaze máte. Čo ďalšie potrebujete aby ste sa stali úspešným investorom? Musíte mat neuveriteľne vedomosti a zručnosti. Poznám veľa ľudí, ktorí boli zruční realitní investori veľa rokov. Ale keď sa veci na trhu s nehnuteľnosťami zmenili, ich zručnosti im nepomohli. Prišli o veľa peňazí.

Chceli by ste investovať do nejakej malej tradičnej firmy? Prajem vám veľa šťastia. Vo väčšine prípadov nebudete investorom, ale je pravdepodobné, že sa stanete filantropom.

A čo burza cenných papierov? Ľuďom sa tam darí výborne alebo nie? Veľa toho neurobia, teda občas áno. Ale je viac ľudí, ktorí prerobili, ako tých, ktorí zarobili. Najmä v posledných rokoch. Je veľmi náročné mať zaručenú návratnosť, ak nemáte na nič vplyv. A verte mi, ako investor nič neriadite. Môže sa stať čokoľvek. A môže sa to stať cez noc.

Môj príbeh

Dovoľte mi, aby som vám povedal svoj príbeh, ktorý toto vykresľuje. Koncom roku 2016 som mal voľné zdroje. Uvažoval som, že tieto peniaze budem investovať cez burzu.

Zaregistroval som sa v jednej firme a poslal som tam časť svojich voľných zdrojov. Nevyznal som sa veľa v tom ako funguje burza, bol som napákovaný a rýchlo som bol v strate. 

Broker mi volal, aby som doplnil ďalšie peniaze, inak prídem o svoje vložené investície. Tak som to urobil niekoľko krát, až kým som nebol v obrovskej strate. Investoval som do komodít a do mien. Nediverzifikoval som veľmi, pretože som mal informácie od skúseného brokera, že dané investície sú v skvelej kondícii.

A potom sa stalo niečo, načo som nemal žiadny vplyv. Cena klesla cez noc tak nízko, že mi uzatvorilo všetky pozície, pretože som nemal dosť peňazí na účte.

Myslel som si, že je to smiešne a nezmyselné. Žiaľ prišiel som o všetky zainvestované peniaze. A nebolo ich málo. Puf! A to všetko za menej ako 90 dní. Nakoniec cena komodít znova stúpla. Ale ja som na tom nezarobil. Bol som úplne zničený.

Mohol som byť chytrejší? Určite. Urobil som chyby? Rozhodne. Ale z toho plynie ponaučenie: pokiaľ sa stanete investorom, musíte pochopiť, že z času na čas sa budú diať veci, na ktoré nemáte vplyv. A keď sa to stane, môže to byť veľmi drahé.

Tak späť k nášmu zoznamu perfektnej kariéry. Môže investor znieť ako perfektná kariéra bez rizika? Myslím si, že nie.

Prebrali sme prácu robotníka, úradníka, predajcu, tradičného vlastníka firmy a investora. A žiadny z nich nemôže prispieť na náš zoznam perfektnej kariéry. Takže je ideálna kariéra vôbec možná? Odpoved znie áno, ale aby ste sa tam dostali, musíte pochopiť, že sa všetko mení. Staré modely odmien sú preč alebo práve končia a my prechádzame najväčším ekonomickým posunom, nech sa nachádzame v akejkoľvek životnej etape.

 

Nová ekonomika

Svet, ako ho poznáme, sa zmenil. Pre ľudí, ktorí si toto neuvedomujú, nastanú zlé časy. Pre ľudí, ktorí si to uvedomujú, nastanú skvelé časy.

Za posledných 100 rokov došlo k zaujímavému javu. Vzostup podnikov/korporácií sa stal v spoločnosti štandardom. Byť zamestnancom je pre ľudí bezpečným a rešpektovaným pracovným miestom.

1. krok: chodťe do školy a naučte sa byť zamestnancom

2. krok: nájdite si spoločnosť, ktorá vás zamestná

3. krok: pracujte v tejto spoločnosti 40 rokov

4. krok: choďte do dôchodku

V posledných desaťročiach sa z prísľubu, že budete spoločnosťou odmenený za vernosť a tvrdú prácu stal mýtus. Ľudia si začali uvedomovať, že lojalita, ktorú dávali svojej spoločnosti im nebola oplatená. A tak sa vyvinul iný postup.

Prvý krok: choďte do školy a naučte sa byť zamestnancom.

Druhý krok: nájdite si spoločnosť, ktorá vás zamestná. 

Tretí krok: zmeňte firmu z rôznych politických, či ekonomických dôvodov vždy raz za 3 až 5 rokov počas svojej kariéry.

Štvrtý krok: zistíte, že za 40 rokov práce nemôžete pohodlne odísť do dôchodku a zostanete naďalej zamestnaný.

A teraz prechádzame najväčšou zmenou v našom živote. Počas posledných 100 rokov platili spoločnosti zamestnancov za hodinu, týždeň alebo rok práce. To sa teraz mení na globálnej úrovni.

Svet postupuje smerom ekonomike výkonu. A už teraz sa to deje. A znamená to nasledujúce: v budúcnosti budete platení len za výkon. Nebudete už platení za čas strávený v práci. Servírky a čašníci v gastronomii už v tomto modeli pracujú. Dostávajú veľmi nízku hodinovú mzdu požadovanú právnymi predpismi a zarábajú si na svoje živobytie vďaka sprepitnému, ktoré dostanú na základe svojho výkonu.

Pokiaľ si dokážete predstaviť, rovnaký model aplikovaný na takmer každú prácu na svete, Chápete k čomu sa schyľuje. Chyžná v hoteli už nebude platená od hodiny. Bude platená za upratanú izbu.

Tu je príklad človeka pracujúceho v kancelárií. Zamestnanec má ročný plat 60 000 $ ročne.

  1. krok: spoločnosť sníži tento plat na čiastku okolo 50 000 $, pretože na dnešnom trhu práce sú aj iní ľudia, ktorí by túto prácu vzali za menšie peniaze.
  2. krok: základný plat sa zníži na čiastku niekde okolo 20 000 $ ročne
  3. krok: zamestnancom bude povedané, že si môžu zarobiť tých ďalších 30 000 $ za rok, pokiaľ splnia mesačný plán.

Inak povedané, v prípade, že splnia plán, môžu si zarobiť ďalších 2500 $ mesačne. Teraz je zamestnanec podtlakom a spoločnosti sa to páči. Pokiaľ zamestnanec plán nesplní, spoločnosť môže ušetriť. Pokiaľ zamestnanec splní plán, hádajte čo sa stane? Požiadavky na splnenie plánu sa zvýšia.

Ak nie ste veľmi špecializovaný, tak sa to isté stane vám, pokiaľ sa tak už nestalo. Počítajte s tým. A stane sa tak v každej profesii na celom svete. Evolúcia začal

Prečo sa to deje? Po prvé, je to pre firmu lepší model. Získajú lepšie výsledky za menej peňazí. Po druhé, nová ekonomika potrebuje menej ľudí, takže spoločnosti viac ľudí súperi o menej a menej pracovných miest.

Dovoľte mi vysvetliť, prečo potrebuje nová ekonomika menej ľudí. Exponenciálny rast vplyvom technológií všetko mení. Pred viac ako 100 rokmi 90% obyvateľstva pracovalo v poľnohospodárstve. V súčasnej dobe je to vďaka dramatickej efektivite menej ako 1% a pracovné miesta v poľnohospodárstve sú preč.

Spomínate si na call centra zákazníckych služieb, kedy ste ešte hovorili so živými operátormi? Dnes hovoríme so strojmi a tie pracovné miesta operátorov už neexistujú. Spomínate si na to, keď mali firmy obrovský počet obchodným zástupcov? Teraz si ľudia objednávajú online a tie pracovné miesta predajcov sú preč. Spomínate si na požičovne videokaziet a všetkých tých zamestnancov? Teraz si ľudia pozerajú filmy na tabletoch alebo im podobných zariadeniach a všetky tie pracovné miesta sú preč. Milujem knihy, ale navštívte miestne kníhkupectvo, pokiaľ to ešte ide. Čoskoro budú minulosťou a súčasne aj ich pracovné miesta, ktoré tieto obchody vytvárali.

A tak by som mohol pokračovať ďalej a ďalej prakticky o akékoľvek práci na svete. Technológie a efektivita likvidujú pracovné miesta každý deň a nemôžeme urobiť nič, aby sme to zastavili. Bude sa to len zrýchľovať. Pokiaľ len sedíte a čakáte, že sa ekonomika jedného dňa odrazí od dna a tie pracovné miesta budú opäť naspäť, nečakajte. Tie sa už nevrátia.

Ako keď naši potomkovia pravekých poľnohospodárov uvideli nápis na stene a zanechali poľnohospodárstvo pre iné povolanie. To isté sa dnes deje ľuďom, ktorí pracujú na pracovných miestach v starej ekonomike. Aby prežili, musia otvoriť oči novým skutočnostiam a objaviť niečo nové.

Sieťový marketing je lepší

Najlepší spôsob ako nielen prežiť, ale aj prosperovať v novej ekonomike, je sieťový marketing. Dnes vo svete existujú významné produkty a služby, ktoré musia byť propagované pre ľudí, ktorí ich potrebujú. Spotrebitelia musia byť neustále vzdelávaní.

Firmy majú na výber. Môžu sa ponoriť do roztriešteného sveta reklamy, aby boli ich produkty vidieť, môžu si nájsť veľkú a nákladnú predajňu silu pre predaj svojich produktov a služieb alebo môžu využiť sieťový marketing, aby sa o nich dozvedel celý svet.

Čím ďalej viac firiem sa rozhoduje využívať sieťový marketing, pretože je to v súlade s novou ekonomikou. Môžu poskytovať širokú firemnú podporu a zaplatiť distribútorom, ktorí propagujú ich výrobky na čisto výkonnostnom základe. Je to vysoko efektívne, pretože v novej ekonomike ústnej šírenie reklamy aj naďalej funguje lepšie ako akékoľvek iné formy propagácie. Spoločnosť tak len zoberie peniaze, ktoré by zaplatila za reklamu a propagáciu a zaplatí ich svojím distribútorom, aby šírili reklamu ústne.

Pre vás ako podnikateľov to znamená, že môžete získať všetky výhody tradičného vlastníctva firmy bez typických rizík. A výška vášho príjmu nebude inak obmedzená, pretože v sieťovom marketingu firmy chcú, aby ste zarábali čo najviac. Pokiaľ budete odmeňovaný za výkon, tak prečo mať obmedzený príjem?

Háčik sieťového marketingu

Všetko to znie skvelo a skvelé to tak isto aj je. Ale je tu háčik, o ktorom vám väčšina ľudí nepovie. A tu je:

musíte pijať dočasnú stratu sociálnej úcty od neuvedomelých ľudí.

To znamená, že na nejakú dobu budú mať o vás ľudia, ktorí sa snažia fungovať v starom systéme nízku mienku. Nebudú vám rozumieť. Budú si myslieť, že ste sa zbláznili, keď ste v sieťovom marketingu.

A vlastne slovo prijať uvedené vyššie, nie je  úplne presné. Musíte urobiť viac ako len to. Musíte si osvojiť dočasnú stratu spoločenskej úcty od

neuvedomelých ľudí. Vy vidíte budúcnosť skôr, než si ju uvedomia všetci ostatní. Vy ste tým rozumným - rozumnou. Vy ste človek, ktorý robí niečo preto aby žil lepší život.

To, prečo o vás budú mať ľudia nízku mienku, má svoj dôvod. Nie je to len preto, že by sa zasekli v starom systéme. Pokúsim sa vám to lepšie objasniť, pretože ak sa rozhodnete pre profesiu v sieťovom marketingu, je dôležité tomu porozumieť.

Väčšina ľudí sa buď zapojila do spoločnosti sieťovo marketingu, alebo poznáte niekoho, kto sa zapojil. Toto nápadne prakticky každého, kto sa sám rozhodne zapojiť: ,,Hmm, napadá ma 5 alebo 6 ľudí, ktorí by o to mali záujem! Moja sestra by bola skvelá! Môj priateľ má rád tieto veci. Poznám niekoho, kto by na to bol skvelý! Fajn, zapojím sa.“

Inými slovami, nepridávajú sa k profesii. Len dúfajú, že budú mať šťastie, prihlásia niekoľko ľudí na pokrytie svojich vlastných vstupných nákladov a sedia a čakajú, kým peniaze pritečú. Lákadlo, že dostanú zaplatené za úsilie niekoho iného je silné. Ale často zostáva nepochopené.

Nezačali skutočne podnikať. Len si kúpili lístok do lotérie so 6 stieracími poľami. Každé z týchto poli predstavuje vždy jedného z nových ľudí, o ktorých si náš človek mysli, že sa zapojí. Týchto ľudí kontaktuje a snaží sa o to, aby sa zapojili. A pretože má nedostatok zručností, väčšina z nich skončí len s ďalším lístkom do lotérie. To sa stáva len ďalšou premárnenou príležitosťou, a pretože títo ľudia konali nekvalifikovane, mohli zničiť aj niektoré priateľstvá.

Takže lístok roztrhajú namiesto toho, aby prijali zodpovednosť za to, že v skutočnosti podnikať nezačali. Obviňujú sieťový marketing a hovoria celému svetu: ,,pozrite sa, ja som to už skúsil. So všetkými, ktorých poznám som sa o tom rozprával a sieťový marketing jednoducho nefunguje. Neplýtvajte svojimi peniazmi.

To je to, čo mu budete čeliť ak sa rozhodnete pre sieťový marketing ako pre svoju profesiu. Názory neuvedomelých ľudí, ktorí si myslia, že to robili správne, ale ono to nefungovalo. Pokiaľ by to pre vás bolo príliš ťažké zvládnuť, potom sieťový marketing nie je nič pre vás. Ale pokiaľ toto prijmete, potom je celý svet váš.

Ľudia, ktorí toto príjmu, si zarobia veľké peniaze. Firmy zaplatia neobmedzenému počtu ľudí, ktorí môžu pomôcť slepým vidieť, vzdelávajú neznalých, a ktorí môžu vytvoriť komunitu rovnako zmýšľajúcich ľudí.

Niektorí ľudia radi hovoria: ,,to, ako vnímame svet okolo nás je realita.“ Neznášam túto vetu. Všetci veľkí vodcovia na svete toto po celé storočia ignorovali. Čo, ak by Nelson Mandela, Martin Luther King Jr., Steve Jobs  povedali, že to ako vnímame svet okolo nás je realita?

Veľký svetoví vodcovia hovoria: ,,realita je realita, a ja urobím všetko preto, aby som pomohol ľuďom túto skutočnosť pochopiť.“

 

Pravda je, že sieťový marketing nie je perfektný. Je iba lepší. A to je realita!

 

Zdroj: GO PRO, Eric Worre







Späť na články